Snovi u osnovi – Beogradski Sajam 2020
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Manifestacija u svom 46. izdanju pod sloganom “Snovi u osnovi” predstavlja sve segmente građevinske delatnosti. Kao jedan od poslovnih zaštitnih znakova Beograda i Srbije, događaj za učesnike i posetioce predstavlja idealan ambijent za premijerna predstavljanja inovacija
Manifestacija u svom 46. izdanju pod sloganom “Snovi u osnovi” predstavlja sve segmente građevinske delatnosti.
Kao jedan od poslovnih zaštitnih znakova Beograda i Srbije, događaj za učesnike i posetioce predstavlja idealan ambijent za premijerna predstavljanja inovacija i tehničko-tehnoloških rešenja. Takođe, sajamska atmosfera i veliki broj učesnika iz branše nude mogućnosti za postizanje različitih vidova saradnje i razvijanje biznisa.
Izlagački program obuhvata sve komponente za projektovanje i inženjering, rekonstrukciju i izgradnju. IT tehnologije plasirane su u svim segmentima – od mašina do projektovanja.
Veći broj izlagača nego prethodnih godina predstaviće građevinsku mehanizaciju, kompjuterske softvere u građevinarstvu, veliki izbor mašina za industriju građevinskih materijala, bogat program građevinskih mašina, najsavremenije materijale i tehnologije u domenu gradnje koji prate svetske trendove neprestanog usavršavanja, razne alate.
Očekuje se i veći broj izlagača sa programom za opremanje enterijera, keramikom i sanitarijama, kao i bogat izbor montažnih objekata uz značajne popuste…
Na inicijativu Beogradskog sajma, u saradnji sa Privrednom komorom Republike Srpske, Privrednom komorom Srbije i Kantonalnom privrednom komorom Tuzle – ove godine posebna pažnja biće usmerena na afirmaciju mikro i malih preduzeća.
Okrenut, pre svega, stručnoj publici i predstavnicima građevinskih kompanija i preduzeća koja gravitiraju ka toj privrednoj grani, manifestacija je indikator budućih kretanja u delatnostima građevinarstva, građevinskih materijala, kao i u razvoju i primeni novih tenologija.
Liderski status u regionu i međunarodni karakter manifestacije potvrđuje veliki broj inostranih učesnika i posetilaca. Perspektivnost srpskog građevinarstva i najavljeni građevinski projekti od međunarodnog značaja, kao i projekti koji su trenutno u realizaciji, poput mreže puteva i “Beograda na vodi”, jasno ukazuju sadašnjim i budućim poslovnim partnerima da će ovogodišnji Sajam građevinarstva biti mesto konstruktivnih poslovnih susreta i dogovora različitih oblika poslovne saradnje među učesnicima.
Svim učesnicima i poslovnim posetiocima 46. Sajma građevinarstva na raspolaganju je B2B poslovni portal, koji je sa ciljem umrežavanja uspešno implementiran poslednjih godina.
Po uzoru na velike svetske sajmove, Beogradski sajam je uložio napore da biznis segment podigne na viši nivo i ponudi učesnicima sajma mogućnost da lakše i brže dođu do potencijalnih poslovnih partnera i pre samog događaja, štedeći vreme i energiju, tako što imaju mogućnost da unapred zakažu poslovne sastanke sa učesnicima sajma.
Sajamske akcije i pogodnosti su sastavni deo izlagačkog nastupa. Učesnici nastoje da izađu u susret posetiocima sajma i svojim klijentima odobravaće ekskluzivne sajamske pogodnosti i popuste od 5 do 30% na proizvode i usluge.
Sva unapređenja i kreativna energija uloženi su sa ciljem podsticaja privrede, povećanja izvoza domaćih i proizvoda iz regiona i osvajanja novih tržišta.