FINE STVARI – Čovek koji je previše znao

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Covek koji je previse znao
5
(8)

Oduvek su reproduktivni umetnici – pijanisti, recimo, imali status zvezda, a isto je i sa pevačima. U slikarstvu, pak, mogli su naći utočište u likovnim aktivnostima sa ”obe strane zakona”.

Vladimir Radovanović

Ovo je priča o ličnoj manufakturi primenjene umetnosti, koja pokriva mnogo toga, od scenografije i kostimografije, specijalnih efekata, do personalizovanih, autorizovanih i korporativnih enterijera. Vladimir Radovanović je reproduktivni umetnik kome se obraćate kada treba realizovati bilo šta od toga, i mnogo više.

 

Zapravo, šta god smisle režiseri i producenti filmskih i tv ostvarenja, pozorišni reditelji, kompanije, muzeji, galerije i prodavnice…

’’Fine stvari’’ predstavljaju tim ljudi, koji su u stanju da raznorodne projekte efikasno pretvore u realnost, bez obzira – ili uprkos – kompleksnosti zahteva. A da bi se ostvario (umetnički i zanatski) vrhunski rezultat, čovek koji je na čelu tima mora sublimisati u sebi arhitektu – enterijeristu, vajara, scenografa, unutrašnjeg dekoratera itd. – mora biti čovek koji poznaje mnoge veštine i znanja.

Koloseum Magazin

Vladimir Radovanović je uplivao u profesionalne vode primenjene umetnosti odmah nakon završene srednje dizajnerske škole. Dugotrajni aranžman u pozorištu ’’Boško Buha’’ traje i danas, a preduzetnička firma, u raznim oblicima ( kako su se menjali poslovi ) poslednje dve decenije.

Danas, to je brend  ’’Fine stvari’’, gde 90% delatnosti je usmereno na saradnju sa agencijama koje vode marketinške kampanje ( spotovi za Malboro, Coca-Colu, Microsoft…).

Jedan od prvih takvih poslova bila je reklama za ”Next” sokove, doduše za francusko tržište, koju je režirao proslavljeni Kusturica.

U preostalih deset posto aktivnosti stale su pozorišne i filmske scenografije i rekvizite nebrojenih predstava i filmova. Spomenućemo i produkcije TV serijala ( koje poslednjih godina doživljavaju eksponencijalnu ekspanziju ) od pilot – epizode ”Kripton” do domaćih hitova kao što su  ”Senke nad Balkanom”, ”Crni Gruja” i  ”Čarape kralja Petra”.

 

Vladimir Radovanović potencira važnost dobre saradnje sa scenografima, gde ističe  vrhunskog stručnjaka Borisa Čakširana.

I konačno, filmovi – krenulo je sa ”Šejtanovim ratnikom” a stiglo se do rimejka ”Papilona”… U međuvremenu, pored holivudskih sineista, u Beograd stiže i Bolivud, sa svojim produkcijama i svojim stilom rada.

Svima njima  na raspolaganju ovde, stoje kvalitetni filmski radnici sa ogromnim iskustvom, uključujući i aktera naše priče, koji je i pasionirani kolekcionar vojne memorabilije. Otuda, postaje i neizostavni saradnik u filmskim projektima sa ratnom tematikom: replike uniformi, ordenja i drugih znamenja, delovi ”ratne” rekvizite – deo su ”trade mark” – a radionice ”Fine stvari”.

Scenska magija lako opčini gledalište. A kreatori iza scene znaju koliko truda, znanja i rada treba za to.

Kliknite na zvedicu za ocenu

Prosečna ocena za ovaj članak: 5 / 5. Broj ocena: 8

Trenutno nema ocena! Budite prvi koji će dati ocenu.

office@koloseummagazin.rs

NEMA KOMENTARA

POSTAVITE KOMENTAR